۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

دیوار کج

بسمه تعالی
دیوارکج هرچه قدر اوج بگیرد فرو ریختنش همانقدر آسانتر خواهد بود.
امیدوارم شورای نگهبان بداند که چه تصمیمی اتخاذ کرده است.با تصمیم غلط شورای نگهبان، سکوت رهبری و چاقوی زنجان احمدی نژاد حاصلی جز تحریم انتخابات و سقوط نظام نخواهد یود. این انتخابات را برای همیشه تحریم می نمایم.

شورای نگهبان زمانی می تواند مقبولیت و مشروعیت یابد که قانون اساسی معتبر و بی نقصی را داشته باشیم و یا با برگزاری انتخابات باز و آزاد برای فراهم کردن آن اقدام کند. من این شورای نگهبان را فاقد بیطرفی و آن را مغرضانه، بی ارزش و نامشروع می دانم، این انتخابات از ارزش و معیارهای حق و حقیقت برخوردار نیست و بدون حضور من در آن به ثمر نمی نشیند.

این انتخابات، رقابت بین چهار کاندیدا نیست بلکه تفکری است که اگر برای مقابله با من و تخریب من نباشد برای مقابله با ملت و تخریب بیشتر ملت است؛ ملتی که از بحران سازی های حاکمیت، راه و صلاح و اتحاد خویش را گم کرده است.

اساس جایگاه واقعی انسانها به نیت باطنی شان باز می گردد که توجیه واقعیت ایمان حقیقی و غیرحقیقی درونی خویش هستند.هیچ آدمی به مقصد و مقام بندگی حق و حقیقت نمی رسد مگر ایمانش از حقیقت معرفت و شناخت سرچشمه گرفته باشد.

آدمی تا به این باور نرسد که حقیقت زندگی را که چیزی جز اندیشه و رشد در شناخت نیست، بجوید و بیابد به شوره زاری پا نهاده است که به دنبال سراب است.

بی یابی حقیقت عمل چو زنجیر دربندی است که آدمی را به اسارت نیاکان متحجر در آورده است و نمی تواند تفکر عملی درستی از خود نشان بدهد به تقلید، ریا و بهانه ها دست آویز می شود که چبزی جز فقر فکری و حقارت و تنگ نظری فردی و اجتماعی نیست.

اگر بایستی جامعه سقوط نکند باید به حق و حقیقت، به دین و زندگی و به اندیشه و رشد تن داد تا فرایند ایده ها و نظرهای حقیقی و عملی فراهم شود.

قدرتها اگر بخواهند خودکامگی و تنگ نظری را کنار نهند و به اسلام راستین و به حق و حقیقت تن دهند بایستی این انتخابات را در ماهیت باز و آزاد با موازین دموکراتیک برگزار کنند.

اما اینکه به من اعتماد نمی کنند اشکال از خودشان است، پس همان بهتر که در خفت و ذلت جاه طلبی و تنگ نظری خود سیر کنند و با حقارت بمیرند. پایان
31/2/88

هیچ نظری موجود نیست: