۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

استمداد از خدا



بسمه تعالی
دیروز یکشنبه مورخ4/7/89 که ظهر از مدرسه بازگشتم حدود بین ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر مدیر مدرسه مجددا به تلفن همراهم زنگ زد که فردا یعنی امروز دوشنبه حتما به حراست مراجعه کنم. من چه گناهی کرده ام که چون توپ فوتبال قربانی بازی دو جناح فرمایشی و موازی کاری چپ و راست هاشمی باشم؟
بنابراین تا زمانی که مشکل بین من و هاشمی حل نشده است از رفتن به مدرسه امتناع میکنم.
حراست جای حل مشکلات سلیقه های سیاسی نیست بلکه جای رسیدگی به جرایم سیاسی عدم التزام به نظام است. و یا حل مشکلات با بیمار ساختن نیست. اما آنچه مشکلات اساسی را حل می کند پذیرفتن حق و حقیقت های سیاسی و مکتبی است که چیزی جز ارج نهادن به انسان و انسانیت نیست. نمی شود یک جامعه را از هم تفکیک و تفکر وسواس یکعده خواص را حاکم بر جامعه ای ساخت که از قومیت ها و فرهنگ ها و دین و مذاهب مختلف تشکیل شده است. اسلام همواره عام و توحید و انسانیت را در نظر میگیرد و صدور انقلاب با ارج نهادن به عام مردم میسرتر و مفیدتر است. من در جو مسمومیت فضای سیاسی همواره خودم را فرا راه اعتماد سازی داخلی و بین المللی  و سازندگی میدانم.

هیچ نظری موجود نیست: