۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

چه باید کرد که کار از بست خراب است.

بسمه تعالی
چه باید کرد که کار از بست خراب است.
هاشمی چهره ای شناخته شده به عنوان مرد بحران و نمکین است که توانسته است با بت تراشی از رهبری وکالت بلاعزل مالکیت کشور را بدست بیاورد . و فرزندان خود را غرب نشین تربیت کند و ملت را به فقر تمکین سازد. واقعیتی که ملت و منتقدین حقیقی توجهی به دو چهره ی متضاد فریبنده ی ایشان توجه نداشتند و یا کمتر توجه نمودند که رهبری چیزی جز نردبان سیاست ها و جنایت های ایشان نیست؛ هاشمی نمی توانست خود جنایت کند یا مرد بحران باشد مگر اینکه خود آفرینده ی بحران باشد و طعمه بر جنایت های خویش داشته باشد. وی یقین دارد که با گزینه ی اصلاح طلب نمایی می تواند کارگردانی پشت صحنه را انکار و اتهام جنایت بشری خود را پاک بکند. بر این اساس ضمن قوت بخشیدن بر سیاست زدگی خویش به سیاسی کاری روی می آورد. جناب هاشمی در مدهوش و تمکین ساختن ملت به هر روی قدرت، از یکطرف جامعه را بنام رهبری به دیکتاتوری سوق داد و از طرف دیگر با تندروی های آقای احمدی نژاد انتقال قدرت اجرایی را با وجهه ی مبارزه نمایی به میر حسین موسوی فراهم می سازد و بار دیگر از خود مرد بحران می آفریند

هاشمی به جوانان و دانشجويان توصيه كرد : ( سکوت نکنید ) در حالیکه پیش از این گفته بود : ( من ( سکوت کرده ام ) و بعد در جای دیگر گفت:( من سکوت نکرده ام، حرف نمی زنم ) و وقتیکه اوضاع را به نفع خود دید فرمود:( علائم وفاق به چشم می خورد ) اما آنجناب چه چیز را علائم وفاق می داند؟ آیا کودتای حاکم و خشونت را که خون دل مردم را چون تیزاب چکید؟ درجای دیگر دعوت ایشان از دانشجویان به شکست سکوت برای چیست؟ آیا این موضع گیری های ضد و نقیض دال بر خود باختگی ایشان و سیاه نمایی نیست؟ مگر ندیدند چه کسانی در جریان بعد از انتخابات صدمه دیدند و جان باختند و یا از آن سال های دور در زندانند و یا به جرم روشنفکری به دره ها پرت شدند و مرموزانه به قتل رسیدند؟ آیا از درون ملت بودند، یا از سران احزاب جناح های درون حاکمیتی که از خود نرنجانیده باشند یکعده معدود را در حیرت و سردرگمی همگانی به محاکمات فرمایشی سپردند و به بههشت زندان محکوم ساختند.

متهم ساختن فرزند کوچک رهبری به کشتار و جنایت های پس از انتخابات توسط عوامل و باند هاشمی و و متهم شدن رهبری به حوادث و عواقب آتی در نامه ی سرگشاده ی معروف هاشمی و متهم ساختن سپاه توسط هاشمی به حوادث بعد از انتخابات در سخنرانی خود در مشهد و در برابر این جو سازیها حمایت قاطع رهبری از شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و عدم تکذیب اتهامات مؤید پیام های تلخ از سوی آقای هاشمی بر آینده ی است.

این مواضع ضد و نقیض در سیاست ملی و تناقض گویی های هاشمی گویای واقعیت تلخ وجود جنایتکاری بنام هاشمی است که جریانات را اکنون با تطمیع نیروی انتظامی به سود امپراطوری پنهان خود رهبری می کند و تا مملکت را به آشوب و جنگ خانگی نکشاند آرام و قرار نخواهد یافت و فرار به قرار ترجیح نخواهد داد.

بنا به گزارش سایت خبری 23/12/88 – به گزارش سایت عصرایران ، محمد هاشمی ، برادر اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی مفصل با ویژه نامه نوروزی "بهار" گفت: ( شخصییت آیت الله هاشمی را آنهایی که می بینند، می دانند. آن روز که انقلاب شد، در خانه ای در دزاشیب بود که حدود 800 متر بود. الان در یک خانه اجاره ای زندگی می کنند که خیلی کمتر از آن است )

گزارش دیگر بنا به گزارش بازتاب آنلاین نشان می دهد پس از بنیاد تعاون سپاه که چندی‌است در زمینه‌های اقتصادی و سازندگی فعال شده است و شرکت‌هایی دارد که همیشه یک پای ثابت مزایده واگذاری‌ها هستند، بنیاد تعاون نیروی انتظامی نیز وارد این حیطه شد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و تجهیز سکوهای نفتی دریایی را با قیمتی بیش از 140میلیارد تومان خریداری کرد.

از این مصاحبه به سادگی می توان فهمید که علی اکبرخان از تبار چنگیزخان در خانه ی اجاره ای می نشیند. لابد در محله ی قدیمی زور آباد تهران زندگی می کند و از اینکه با دوستان هم کیش در کوچه و در زمین می از بس که نشیند و تخمه ی سیاه می شکند قسمت های نشیمن و زانوان لباسهایش پوسیده می شود و آن بخش بدن ایشان بیرون می زند و با فخر درویشی به مجلس مصلحت نظام و خبرگان رهبری می رود و با ژست ملانصیرالدین و بهلول داننده قصه های هزار یک شب را مرور و کشور را با با لندگی مدیریت می کند. مرحبا

http://www.dwelle.de/dw/article/0,,5340189,00.html           آیت‌الله خامنه‌ای: چیزى را که اعتقاد ماست، اعمال می‌کنیم

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=43957                               هاشمی: درباره دولت، همچنان سکوت می‏کنم

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=80853                                   هاشمي‌رفسنجاني: سكوت نكرده‌ام

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=80051                                     ما می‌خواهیم این کشور بقا داشته باشد

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=80439                                       محمد هاشمي: حذف هاشمي، سناریو قدیمي

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=81669                                     رضایت رهبر انقلاب از توقیف نشریه "همت"
http://www.fararu.com/vdcfx0dj.w6d0cagiiw.html                          آیا هاشمی "مات" می‌شود؟


http://www.aryanews.com/Lct/fa-ir/News/20100312/20100312152556312.htm         اظهارات مير حسين موسوي در ديدار تاج زاده

http://www.dwelle.de/dw/article/0,,5358690,00.html                 موسوی: سال آینده سال صبر و استقامت ماست

http://www.fararu.com/vdcawiny.49nuo15kk4.html                   مهدوی کنی: همچنان پای سخنان هاشمی می نشینیم

http://www.fararu.com/vdcb0aba.rhbfspiuur.html                      هاشمی: سکوت نکنيد!


http://www.fararu.com/vdcjmvex.uqetmzsffu.html                      راز نهفته دموکراسی از نگاه هاشمی  
http://baztabonline.com//Default,fa-IR,BaztabOnline,Content,NewsDetail,Key,37053.aspx       نیروی انتظامی ، سهام شرکت سابق مهدی هاشمی رفسنجانی را خرید
 

http://www.fararu.com/vdciqza5.t1apw2bcct.html                      جزییاتی از وضعیت پرونده فرزندان هاشمی


 http://www.fararu.com/vdcbgaba.rhbf8piuur.html                     واکنش هاشمی به شایعات درباره ثروت هاشمی ها


http://www.fararu.com/vdcewf8e.jh8zzi9bbj.html                      نگذاریم تيرها به سمت رهبری و نظام برود


http://www.fararu.com/vdchx-nk.23nixdftt2.html                       هشدار هاشمی درباره توطئه با ادعای‌حمایت


http://www.fararu.com/vdcbggba.rhbfspiuur.html                        بازگشت قریب الوقوع هاشمی به نماز جمعه


http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=88900                                         تصاویر:آخرین جلسه مجمع تشخیص درسال88

http://www.aftabnews.ir/vdcb00bw.rhbwapiuur.html               موسوی: با حمایت‌های هاشمی و خاتمی در صحنه هستم

http://www.asriran.com/fa/news/104291/توصیه-های-هاشمی-رفسنجانی-در-روزهای-پایانی-88
http://kosaraneh.com/1388/03/hashemi-letter/                         نامه‌ هاشمی به رهبر؛ اعتراض یا تهدید؟!



ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست: